KLACHTENPROCEDURE.
Alle medewerkers van onze praktijk proberen u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent . Daarbij kan het gaan over de manier waarop u behandeld bent, onze bejegening naar u, de wachttijden, de bereikbaarheid etc. In zo`n geval kunt u daarover een klacht indienen.
Bij wie kunt u uw klacht kwijt ?
Het beste is de klacht eerst met uw huisarts te bespreken, ook als het gaat om iets wat door de assistente niet goed gedaan is. Dit kan moeilijk voor u zijn, toch is het van belang dit zo te doen. Als wij niet weten dat u ontevreden bent kunnen wij er ook niets aan veranderen. Uw huisarts zal samen met u (en evt. de assistente) uw klacht bespreken om zo te proberen uw onvrede uit de wereld te helpen. Als u hiervoor een afspraak wilt maken kunt u dit het beste ook zo aangeven; wij maken daar dan extra tijd voor vrij.
Als er geen oplossing is gevonden kan de klacht worden doorgespeeld aan de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorgs (SKGE). Informatie over de SKGE is te vinden op de volgende website: www.skge.nl